Kropp och själ

leslita.blogg.se

introduktionen till drömmen !

Publicerad 2008-05-05 15:27:01 i Andlighet,

Jag vet inte varför jag gör det här, lägger ut en av mina nattliga syner på bloggen. Jag brukar inte ens vilja berätta var jag har drömt. Men för att ni ska förstå vad jag menar med att jag håller på med drömtolkning på hög nivå. Så kan det vara enklare att se hur mina drömmar är. Jag kommer ihåg precis allt. Jag kommer ihåg känslan (Känslomäsiga känslor och fysisksa känslor tex om jag är arg eller om jag fryser),
vad det luktar, smakar. Allt människor pratar om ordagrannt. Och deras röster.
  Det nyaste är att jag hör mina egna tankar i drömmen
Ibland vet jag att jag drömmer och försöker väcka mig själv.
Ibland är jag flera personer samtidigt.
Ibland befinner jag mig på flera ställen samtidigt.
Ibland drömmer jag att jag gör grejer sedan går och lägger mig och drömmer något helt annat. Sedan vaknar jag ur drömmen i drömmen nästa dag och fortsätter göra
saker. Alttså drömmer vidare...
Jag ska föröka förklara min senaste dröm, den är väldigt lång. Jag brukar ha långa drömmar. Det kan låta som en påhittad berättelse eller en film men det är det inte. Jag har inte hittat på något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild