Kropp och själ

leslita.blogg.se

Charing with Guy Barrington

Publicerad 2015-04-27 16:25:20 i Andlighet,

I helgen var Guy Barrington i Sverige på besök. Vi hade en magisk kväll. Först satt vi i cirkel av kuddar och hade "charing". Jag skulle kunna skriva en hel bok så därför väljer jag bara att säga att det var väldigt insiktsfullt. Vi pratade om relationer om hur man når sina mål och om hur man ska tänka för att lyckas/ känna sig till freds/ älska / lyssna på sin intuition❤. Vi skrattade, grät, dansade och kramades.


Jag FÖRSTÅR vilka krafter/energier  som driver mig och varför jag haft svårigheter med vissa saker jag tycker går segt. Till exempel min karriär. Jag FÖRSTÅR hur jag ska hitta balansen mellan dessa två krafter/energier. Det känns så bra nu. 😍


Sedan åt vi vegansk mat. 

Sedan hade vi massage och kramkalas❤. För att lära sig att både ge och ta. För att lära sig att öppna sig och vara mottaglig. 
 
Sedan fick jag lite healing som jag kommer att skriva ett eget inlägg om. 

Allt var så fantastiskt och jag är väldigt tacksam över att få träffa Guy och alla vackra själar som jag lärt känna.❤ Känner mig energifyllt och hoppfull. 


Translation: I meet incredible Guy Barrington yesterda and had so many great insight. We had some charing, massage, vegan food,  hugging, crying, laughing and dancing. Felling blessed, loved ans thankfull ❤

Read more? http://www.colibriheartshaman.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild