Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hälsotidningar

Publicerad 2014-11-26 15:11:32 i Sett,läst,hört,

 
Laddat upp med hälsotidningar. Tidningen Hälsa har jag läst förut, den är bra. Den har en lute äldre målgrupp. De andra tidningarna hade jag inte läst förut. 
 
Hälsa & Fitness
Tyckte om att den hade mycket kost tips. Vanliga tidningar brukar bara ha lite recept men denna tidning förde diskussioner kring fördelar och nackdelar samt varför vissa saker anses vara nyttigt eller onyttigt. 
 
Doktorn
Doktorn förvånade mig eftersom att det fanns ett bra utbud av kortare texter som var väldigt lättlästa. Den har en fin layout och är väldigt färgglad. Inte alls som man föreställer sig att den ska vara tung med forskningsresultat som ingen förstår. Så denna kommer jag att söka jobb på framöver. 
 
Vilken är din favorittidning?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild