Kropp och själ

leslita.blogg.se

Eko-ion Yogamat

Publicerad 2014-11-13 12:13:00 i Yoga och stretch,

På "Allt för hälsan" mässan köpte jag en yogamatta som jag länge velat ha. Den är helt ekologisk och hade ett bra mässpris. Jag valde passande en grön. Så kan man låtsas att man yogar ute på en gräsmatta. 



Jag fick med ett rep som man antingen kan använda vid olika positioner då man inte når eller så kan man använda den till att kryta/hänga mattan med. 
 
* Ger extra funktion med negativa joner som främjar yoga & hälsa
* Återvinningsbar PER-material och Jute. PVC-fri
* Eko-certifierad – biologiskt nedbrytbar 
* Mycket slitstark och bra ”sticky”- förmåga
* Extra lång, 185 cm 
* Tvättbar i maskin 40C
* Rundande hörn
* Innehåller eteriska oljor med antiseptiska kvaliteter.
 
Läs mer *HÄR*
 
Translation: My new yoga mat is eco and reveals negative iones in the air for better health effect. Read more *HERE*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild