Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ny tidning ute i dag! Trollhättan 7 dagar

Publicerad 2014-05-14 11:22:00 i Vardag och nöje,

I dag ramlade tidningen 7 dagar ner i berevlådan hos alla Trollhättebor. För dig som inte bor i Trollhättan men skulle vilja läsa tidningen så kan du göra det *HÄR*. Vill du läsa mina texter så kan du slå upp någon av följande artiklar. Jag tycker själv av Trolly Awards är intressant att läsa om, en helsida och Konstutställning i en frisörsalong är något annorlunda att läsa om. 
 
Målar mot SM-guld, sidan 6
Skräcktema på Trolly Awards, sidan 20
Marknad med närhet i fokus, sidan 15
Kan skrapa sig till miljoner, sidan 8 
Konstutställning i en frisörsalong, sidan 11
Enkätundersökning, sidan 15
 
Fler bilder som jag fotograferade på konstutställningen, tavlan i bakgrunden!


Bättre bild på tavlan. 

Denna tavlan heter "Gäller det mig"
 
I dag kommer SD partiledare till Trollhättan, vi får se om alla vänder ryggen till honom så tar vi kort på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild