Kropp och själ

leslita.blogg.se

Salsa kurs!

Publicerad 2014-02-04 12:00:00 i Dans & Annat,

I dag ska jag prova på salsa kurs, det är i Kronan Kronogårdens danssal. De har kubansk salsa, cha-cha-cha, bachata, tango, merengue och reagetoon kurser där som samma person håller i. Min kompis gick på salsa nybörjarkursen förra terminen så jag tänkte testa ifall det var något roligt som passar mig. Känns egentligen som att jag redan har fullt upp med träning då jag har PT på gymmet och går regelbundet på Zumba och Yoga så vi får se. Första gången är det gratis att testa så varför inte :-) 
 
Gammal bild från när jag dansade Samba i Sthlm. Använd sökrutan om du vill läsa mer om det. 
 
Om någon här är intresserad av att komma så är nybörjarkursen i salsa alltså imorgon klockan 19:30. Jag ska testa nivå 2 också ifall det passar mig bättre efterom att jag redan kan dansa salsa. 
 
Vi kanske ses där då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild