Kropp och själ

leslita.blogg.se

Directions hårfärg

Publicerad 2014-04-01 10:00:00 i Hårvård,

Hejsan jag fick hem ett paket igår med hårfärg som jag beställt från Blue Fox. Efter mycket eftersökningar och personliga rekommendationer så fick jag reda på att det är detta märket Direction som är det enda som funkar på mörkt hår. Visst är alla färger bättre på ljust eller blekt hår men om man vägrar bleka så ska ändå dessa färger ha riktigt starkt pigment. Jag valde färgen Cerise. 




Håller tummarna på att det blir snyggt. Vet dock inte när jag hinner färga det, men jag kommer självklart att blogga om det och lägga ut före och efter bilder. 

Har någon av mina läsare testat detta märket? Blev det bra? Vad hade du för hårfärg innan färgning? m.m. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild