Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sommarjobb i Mallorca

Publicerad 2013-05-21 15:26:15 i Reseledare Mallorca 2013,

Hej på er! Det har hänt mycket nu under de senaste dagarna. Jag har fått ett sommarjobb på Mallorca! Det känns jättespännande, jag kommer att åka i början på juni, direkt efter att jag tar min journalistexamen och så kommer jag att stanna där i tre månader till att börja med. Jag kommer att jobba som reseledare och aktivitetsledare så mina arbetsuppgifter kommer främst att vara att hålla i vattengymnastik, kortare vandringsrundor och löpningsrundor, volleybolltunering, danspass och dansshower. 
 
Många undrar säker hur jag fick det här jobbet, på facebook var kompisar fundersamma men sanningen var att jag bara sökte helt enkelt. Min tvååriga hälsoutbildning vid Örebors Universitet titulerade mig som instruktör för aerobics och vattengymnasik. Sedan har jag varit danslärare och har själv tagit många olika danskurser i allt från samba till poledance och luftakrobatik. Sedan var det ett stort plus att jag är ung och är social som person, kan flera språk. Jag pratar svenska, spanska, engelska och franska. Så de tyckte att jag passade in som reseledare. 
 
Så det ska bli jätteroligt att åka iväg till Mallorca och få testa på det här. Det är något jag alltid velat göra, sen innan jag började journalistprogrammet. Så nu är det mycket planerande med att hyra ut min lägenhet och packa och var jag ska förvara mina saker sålänge. 
 
Bild från första gången jag var på Mallorca. 
 
Nu ska jag iväg på handledning för min C-uppsats måste bli klar innan jag åker. Puss/Leslita

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2013-05-28 23:27:32

Heeej! grattis vad kul för dig :) Tänkte fråga vad hotellet som du ska jobba på heter ? :)

Postat av: Stina

Publicerad 2013-05-30 09:27:37

Nej vad kul! Grattis :) Det låter som om du är klippt och skuren för den tjänsten

Svar: Tack så mycket! Jo det ska bli väldigt roligt =)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild