Kropp och själ

leslita.blogg.se

Superman to invert + Cupid till gemini [video]

Publicerad 2013-03-15 13:59:00 i Poledance,

Här kommer två korta videos, mitt redigeringsprogram har krashat så jag kan bara ladda upp videos som inte behöver klippas och fixas. Första videon är från i februari, jag övade på att komma upp till en invert från superman, här är första gången jag klarade det. Ganska segt och svagt men kul att det gick. Nu har jag övar en hel del på den så att det ser mycket snyggare ut =)
 
 
 Nästa klipp är på en kort kombo som vi fick lära oss på passet. Det är Cupid till gemini och sedan är det ett byte till scorpion fast inte mes benen utan med överkroppen, så man vrider runt överkroppen till andra sidan stången och har samma ben krokat hela tiden. 

 
Ikväll ska jag träna hos en kompis som bor 10 minuters promenad hemifrån mig. Smidigt och bra. Det ända är att jag har lite ont i halsen så jag får ta det lungt, ni får ha en bra dag // Leslita

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild