Kropp och själ

leslita.blogg.se

Klarade Handspring! [video]

Publicerad 2012-10-17 10:00:00 i Poledance,

Vilken lycka! Jag har övat på handspring till och från hela sommaren, mest senaste månaden hemma hos min kompis som har en tjockare stång. Sen kom jag till studion och testade på en smalare stång och vips! Jag klarade det. Så kul! Här gör jag två stycken i videon. Den andra blev ännu bättre. Titta titta :-)
 
 Se gärna videon i fullskärm och HD kvalitet.



Testade även ett annat trick här om dagen. Det är en scorpion till en hängande spagat. Hittade tricket på youtube, ganska enkel och snygg. Ska öva in den i någon koreografi. Sorry för kvaliteten. Lite färger kanske hjälper =)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-10-17 11:45:51

Bra jobbat med handspringen! Jag håller och på att jobba på den men har precis börjat. Det är lååångt kvar :P Och snyggt trick i den andra videon :)

Svar: Hej tack så mycket! Jag blev jätteglad när jag fixade den =) Men den behöver såklar bli mer konsekvent och så ska jag lära mig den på andra sidan =) Ja det är bara at öva på, tids nog klarar du den
Leslita

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-10-18 01:45:48

Oh va duktig du är Lesly!! Det ser så lätt ut när du gör det du gör!!
Förresten har jag skrivit om "min" Ekofrisör på min blogg, och imorgon (eller idag rättare sagt) ska jag skriva lite om olika tips och recept hon tipsade mig om! Du efterlyste ju lite mer sånt och nu kommer det!! :D
Ha det!! Kram!

Svar: Hej, tack vad bra. Det är väldigt svårt att få det att se smidigt ut =) Ja vad roligt ska gå in och läsa om det. Har du fixat så man kan kommentera på din matblogg nu? Kram
Leslita

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-10-22 00:09:15

Ja, nu hoppas jag att det ska vara fixat! Jag har inte provat själv om det funkar, det känns ju lite fånigt att kommentera på sin egen blogg, haha!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild