Kropp och själ

leslita.blogg.se

Träningsprylar

Publicerad 2012-02-07 10:00:00 i Dans & Annat,

Sitter och drömmer lite om hur mitt framtida träningsrum ska se ut. Så jag gjorde ett kollage med träningsprylar som jag gärna skulle vilja ha :) Först av allt → en egen poledance stång. Sen en yogakloss och en ny yogamatta till stretchövningar och till Yoga förstås. Sen skulle jag vilja ha ett träningsgummiband för att träna upp min styrka med.

kollage med träningsprylar

Vad skulle du vilja ha för träningsprylar?



♥Bildlänkar: Pole stången, Kork yogakloss, Yogamatta, Gummiband,

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2012-02-07 12:55:55

jaha okej, det såg verkligt ut iallafall :)!

Postat av: Qbrium

Publicerad 2012-02-07 16:18:53

Åh, vad kul! Mitt träningsrum skulle nog mest bestå av en crosstrainer och tyngder för bas-övningar. Haha, så trist är jag! ;)



Tack för din kommentar på bloggen. :) Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om hur jag byter bild på Bloglovin... jag testade, men det verkar tyvärr inte funka.



Den enda naturliga, dagliga rengöringen jag testat är mandelolja. Som du kanske vet så blev jag väldigt fäst vid den och har faktiskt inte testat någon annan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild