Kropp och själ

leslita.blogg.se

Längsta poledance kombon ever! [video]

Publicerad 2012-09-01 16:32:00 i Poledance,

Hej jag fick ihop längsta kombinationen någonsin på senaste träningen. För mig är det i alla fall mycket för jag är så dålig på att göra flera tricks på raken utan att gå ner på golvet emellan.
 
Climb → air invert → hero → superman → jamila → air invert → gemini → butterfly → snygg nedgång. Sen gör jag en brassmonkey från golvet (igen) fast jag har lärt mig att dra upp mig och komma upp till en sit.
 
 
Dessutom är min aysha mycket bättre på båda sidorna.
 
Det är så kul att min träning går bra. Längtar tills kurserna börjar. Lämna gärna en kommentar :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-02 11:37:00

Snyggt! :D Du ser så stark ut! :) Har testat den brassmonkey men kommer inte upp! Tips?
kram

Svar: TACK du söta :) Ja det tog ett tag innan jag kom upp i brassmonkey. Tips är att verkligen tänka på att verkligen sparka åt sidan, blir lätt bak om man glömmer tanken. Sen att överkroppen ska ner mot golvet, titta inte mot benet! Yes sen är det bara att våga ta i, sparka hårt. öva mycket så kommer den. :)
leslita.blogg.se

Postat av: Marie

Publicerad 2012-09-02 18:07:15

Snyggt! Önskar jag kunde göra det där! Det lär nog ta ett tag :P men du är jätteduktig och en fin förebild :)

Svar: Tack så mycket du söta. Ja det går fortare än vad man tror jag har tränat i ett och ett halvår. Så allt går om man bara vill ;-) Kramisar
leslita.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-02 21:37:24

Ska testa! :) Har försökt göra som ett lyft i sidled, typ som halvflagga men glöm den! :P haha kommer till flaggan sen bara skakar jag! :D Ska testa att kicka lite också! :) Du är jätteduktig!
Kram fina :)

Svar: Ja jag testade halvflaggar första gången för inte så längesedan, var ganska svårt. Jo men kicka på ordentligt så kommer du upp till slut. (efter att ha slagit foten i stången några gånger haha) Kramisar
leslita.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-03 22:59:53

Haha, ja! :P De är nog feghet som är mitt största problem i många fall! ;) haha
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild