Kropp och själ

leslita.blogg.se

Klarade superman [video]

Publicerad 2011-11-13 21:28:19 i Poledance,

Söndag betyder Open Pole! Och det blev några timmar i studion. Tredje träningen efter skadan. Jag kan nu officiellt superman utan att det känns läskigt i vridningen. Jag behöver ha rakare linjer ser jag. Vet inte varför jag böjde på knät där. Det gjorde jag inte första gångerna när kameran inte filmade. Hehe




Se (videon *HÄR*)hur det såg ut första gången jag klarade superman. Jag gör vridningen jättelångsamt och är livrädd haha

Sen övade jag även på Allegra som jag satte precis innan jag skadade mig. På den behöver ja ta tag i nedre fotens vrist istället för tårna. Så att jag kan dra i det benet mer och dra ut till en extended. Se *HÄR*.
Poledance Allegra
Snyggt? Nu har jag regäl muskelvärk i bålen. I morgon kommer lite (halvbra) bilder på Pole SM.

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-11-13 23:41:15

Snyggt!!! Nästa steg blir väl att faktiskt flyga iväg då?? :P

Kram!!

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-11-15 19:40:08

Vad använder du för skor när du jobbar på spa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild