Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tiden rinner iväg

Publicerad 2011-05-30 17:00:00 i Mina tankar,

Åhh vad fort tiden har gått, jag bara tänker tillbaka på den här tiden förra året. Jag skulle precis ta min examen som professionel hälsoarbetare och hade fått drömjobbet i Stockholm. Trodde jag. Och nu har jag snart bott i Stockholm i ett år! Och jag har pluggat klart första året på journalist högskolan. Surrealistiskt.

Om 11 dagar åker jag till Trollhättan, det kommer att vara till ett nytt hus som mina föräldrar har köpt. Spännande. Och när jag kommer tillbaka till sthlm så kommer jag att flytta till en egen lägenhet. 32 dagar kvar. Sammanträffande att både min familj och jag ska flytta under samma period fast i två helt olika städer. Det kommer att bli super. Så med andra ord skulle jag behöva börja packa nu i dagarna...

Time

Jag har hunnit med en hel del senaste åren. Jag har inte slösat på tiden. Har pluggat och jobbat på Sveriges kändaste SPA. Jag har tränat massor och blivit starkare och vigare och även utvecklats mentalt. Lärt känna underbara människor som jag har ett meningsfullt utbyte med. Livet är helt enkelt väldigt bra just nu. Jag vet vad jag vill och vart jag är på väg.

♥Whit Love / Leslita.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-30 17:30:02

Tack så mycket :) Ja, det stämmer brabra det, 3 fingrar it is :)

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-05-31 10:50:44

Livet går fort, innan du kan blinka så har det gått tio år :)



Sv: måste hitta leken först o kanske läsa på lite vad som betyder vad. Det var många år sedan och minnet är väldigt kort...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild