Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sommarträningen spikad

Publicerad 2011-05-31 12:14:53 i Dans & Annat,

Okey så här ska jag göra. Det finns en samba kurs på 8 gånger i Juni och en på 9 gånger i Augusti. Under Juni månad kommer jag inte kunna gå på samba eftersom att det är på söndagar när jag oftast jobbar och så ska jag vara i Trollhättan i 2 veckor. Så det alternativet är stryket. I Juli går det inga kurser i varken samba eller poledance så då ska jag träna yoga. Först tänkte jag köpa ett sommarkort med yoga men det kommer jag förlora på.

  • I Juni kommer ja ha uppehåll från kurser, öva sambakoreografi hemma.
  • I Juli ska jag köpa ett bikram yoga månadskort. Plus OP med Lotta.
  • I Augusti ska jag träna samba 2 gånger i veckan. Plus OP med Lotta.
http://www.yogabarn.net/blog/category/bikram-yoga
Vad ska du träna i sommar?

Kommentarer

Postat av: becca

Publicerad 2011-05-31 12:45:45

Jag ska träna på gym, har börjat med det igen. Var och tränade innan och eftersvettas fortfarande. Skönt att vara trött i kroppen!

Din träningssommar ser otroligt rolig ut. Bikramyoga hade jag velat testa...

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-05-31 16:08:56

Kul sommarträning! Jag tror inte att Bikramyoga är något för mig, jag skulle antagligen svimma från värmen känslig



Jag ska leta reda på allt så kanske vi kan träffas när du kommit hem från din mor och far :)

Postat av: Zandra Mattsson

Publicerad 2011-06-01 02:29:51

Tack..

Joo det är bra med mig.. hur är det med dig ? :) kram

Postat av: Nima

Publicerad 2011-06-01 12:10:52

Wow, bikram i juli - det blir hett! Men gud vad kul,skönt att du kommer hålla igång hela sommaren! Jag vet inte hur jag ska göra i sommar, just nu är ekonomin ett litet trubbel så måste göra ngt som inte kostar för mkt... Det blir iaf lite cheerträning nån gång i veckan, för vi har en bokad lokal på onsdagar. Men det härliga sommaren är att man automatiskt rör på sig mer - springer,går, cyklar och är ute och rör sig typ:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild