Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sommarkurser

Publicerad 2011-05-24 12:36:24 i Dans & Annat,

Jag vill gå en träningskurs i sommar. Jag kommer att träna samba som vanligt men det känns för lite med bara en gång i veckan. Och poledance har bara en kurs som är intensiv och aldeles för dyr och just de veckorna jag ska bort. Jag kommer ju att flytta till Tullinge 1 Juli så i närheten av där hade varit perfekt. Men centralt funkar också. Jag funderar på följande träningsformer:
  • Yoga
  • Balett
  • Akrobatik
  • Simma, vattengymnastik


    Om någon har ett bra tips så skriv gärna det. Vart och vad tränar du?

Min bakgrundsbild på datorn


Alla som är med och kommenterar i detta inlägg har en chans att vinna "Bloggsvar" av mig.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-05-24 18:46:30

jag funderar på att köra bikramyoga i sommar, finns på söder, 350 kr för 10 dagar och så kostar ett månadskort 900 om man köper inom de 10 dagarna. ganska dyrt jag vet, så vi får se.. :)



tack! har klarat shoulder mount förut men inte att hålla den uppe sådär. skorna är min kompis gamla balettskor...



jag vet, den fanns på svt play förut men nu har de tagit bort den :( synd, för det är en sjukt viktig dokumentär som alla borde se.

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-05-25 09:48:26

Synd att intensivkursen i balett är full, annars hade den varit bra. Ska bli intressant att gå men jag tror att älsklingen inte kommer att bli så glad :P

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-05-25 09:49:06

Btw, jag vill kunna göra som hon på bilden! Har varken balans eller vighet just nu...

Postat av: Clara

Publicerad 2011-05-25 12:45:52

jaa det skulle ju vara något :) jag älskar bikram iallafall, du borde verkligen prova det :)



nej, hade gärna velat men jag kommer missa för många pass för att det ska vara värt pengarna..

Postat av: zenia

Publicerad 2011-05-25 23:22:16

who's that girl? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild