Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nollställd

Publicerad 2011-05-19 16:11:00 i Vardag och nöje,

Senaste veckan har jag kännt mig nollställd. Jag får inget gjort. Jag försöker men min hjärna fattar inte hur. När jag sitter och pluggar är jag helt ofokuserad och vet inte vad jag tänkte på eller hur jag ska formulera mig.

Sen har jag blivit glömsk, skulle lämnat in en uppgift förra veckan, en utvärdering på hur grupparbetet fungerade när vi gjorde tidsskriften. Jag bara ajuste, det skulle ja skriva. Och i dag skulle jag ha gått på Språkforum 2011 som jag fått en gratisbiljett till, jag hade sett fram emot det i en vecka men så glömde jag helt bort det. Kollade i kalendern alldeles för sent i morses och tänkte, är det torsdag i dag? Missade jag det nu? Oj...Blev jättebesviken på mig själv.

Samtidigt har jag extra mycket plugg att ta tag i så jag behöver diciplin och fokus...

Hur gör ni när ni känner er så här? Ska man pausa eller bara kasta sig in i allt? Tips?

Om

Min profilbild