Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba dräkt till Salu!

Publicerad 2011-03-10 14:57:24 i Dans & Annat,

Samba dräkt till Salu Leslita

Övrigt, stl. 36 (S), dam

Säljer min Sambadräkt som blivit för liten och är fel färger för min nya dansgrupp.

Den har paljetter och pärlor och är i färgerna guldigt och blått i olika nyanser. Det är som en bikini. Med BÄLTE som nederdel med pärlor.

Under bältet kan man välja att ha tex:
Guldiga bikinitrosa
String
Shorts

Överdelen är som en BH (ovadderad) och i storlek 70-75 A kupa. Justerbar knäppning bak med 3 alternativ.

Huvudbonad kommer med, behövs dock fyllas på med fler fjädrar. Och så får du ett par benaccessoarer som fästes med kardborreband.

Den är helt handgjord och köpt i Brasilien för 3000kr.
Priset kan diskuteras 1 100:-

Kontakta mig om du är intresserad eller har frågor t.ex. via mejl [email protected].



♥Annonsen finns på blocket *HÄR*

Kommentarer

Postat av: zenia

Publicerad 2011-03-10 17:00:00

Attans vad snygg dräkt! Jag skulle vilja ha någon liknande poledräkt att uppträda i =)

Postat av: justtits

Publicerad 2011-03-10 19:42:36

jag hade rekommendera victoria secret miraculous bh :P den gör verkligen brösten stora o man slipper svettiga nlägg :) den är välidgt mkt vadderad, jag beställde en för ett tag sen o fick verkligen stora bomber :S finns bilder på bloggen.

annars finns dom inläggen på lindex :) typ 200 kr tror jag de kostade, minns inte riktigt. hade en pushupbh och de inläggen i. men om jag vetat om victoria secrets bh hade jag lätt haft den innan op

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-11 00:24:55

det har ja redan gjort men de ä nog inte upplaggda bara :) men det var svårt å få sätt å vis tydliga bilder när det var full måne för det blev så ljust i kikaren å ta bilderna heh

Postat av: Charlotte

Publicerad 2011-03-12 12:24:59

Jag är intresserad jag mailar dig! / Charlotte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild