Kropp och själ

leslita.blogg.se

Massagebänken Såld

Publicerad 2011-03-25 13:19:07 i smink och hudvård,

Min massagebänk är nu såld, Lycka! Tack blocket för att du finns, haha
Det var en snabb och smidig affär, han ringde kom över inom en timma och hade jämna kontanter med sig.
Han skulle använda den som tattueringsbänk vilket är jätte smart. Åhh vad jag är sugen på att tattuera mig! :)



En random bild på en tattuering som jag tycker är fin :) Jag skulle vilja ha på mage höft eller på ryggen.

Vad tycker ni om tattueringar?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-25 13:34:34

Vilken fin! Jag tänkte faktiskt göra en sån där förut, hade hittat nästan precis en sån där bild. Men det blev aldrig av. Jag är också jättesugen på en tatuering, men det kostar så himla mycket om man vill ha en stor. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild