Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita = försäljare?

Publicerad 2011-03-24 18:36:35 i smink och hudvård,

Fick ett erbjudande att bli återförsäljare för ett företag som säljer hudvårdsprodukter. Helt naturliga såklart annars hade jag inte ens funderat över det. Men jag som är svag för skönhetsprodukter och gillar att vara social tänkte kanske kanske ge det en chans. Och om man inte lyckas sälja något så gör det inget, det är bara att skicka tillbaka. Jag håller på sparar pengar för fullt, jobbar extra och gör lite statist och modell jobb som ni vet. Så att enkelt tjäna lite extra genom att bli återförsäljare kanske är nått??

Jag har ju bloggen och alla mina fina läsare att rekomendera produkterna för. Men först måste jag ta reda på allt om produkterna och även vilkoren och företaget så jag kan stå för det jag kanske kommer börja sälja.





I alla fall ska jag på informations träff i dag typ nu så jag ska snygga till mig lite och åka :)

Någon som har efraranheter av att vara återförsäljare?

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2011-03-24 19:32:57

Jag har lite erfarenhet av det... skrev om det lite i bloggen förra året. Dock inga bra erfarenheter men det beror nog mest på att det inte passade mig. Vad är det för företag?

Kram!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-03-24 20:10:02

Låter jättespännande!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-03-25 06:11:24

sv: Hon mår jättebra nu, vi vet inte vad det var som var fel men hon bättrade sig efter ett par dagar :)

De har börjat få in en mssa fint nu till våren, det kliar lite i fingrarna nu när lönen kommit in på kontot..

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-03-25 08:06:40

Nelle är bäst kärlek Hon är hård ibland, men det är en snäll hårdhet för att det ska bli rätt. Hon har lärt mig allt jag kan :)



Butterfly är enklast att komma in i från inverted crucifix. Det är lite lurigt att komma ihåg vilken hand som ska vara vart men du kommer att klara det :)

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-03-25 13:18:12

Gör det! Du kommer inte att ångra dig. Jag ska fortsätta med Stretch 2 och gå Nivå 3 igen.



Jag ska stretcha på egen hand efter klassen, det är så skönt i "vadderade" rummet. Ska vi göra sällskap?



Ses snart!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild