Kropp och själ

leslita.blogg.se

Burt´s Bees produkter

Publicerad 2011-03-10 08:00:00 i smink och hudvård,

Nu lanseras Burt´s Bees produkter till Sverige.

Produkterna innehåller minst 95% naturliga ingredienser har inga syntetiska ingredienser som sulfater, parabener eller andra konserveringsmedel. De är inte producerade på ett sätt som ändrar renheten eller effekten hos de naturliga ingredienserna. Deras förpackningar består av vegetabiliskt bläck och återvinningsbar plast.

Produkterna är baserade på ingredienser som härstammar från bin, såsom honung, bidrottningnektar och bivaxhonung. Märket finns i 25 olika länder och är väldigt känt.

♦ Själv har jag beställt Balsamet och en läppbalsam sent i går kväll. Mina läppar är paniktorra just nu. Så det ska bli spännande att testa. Vill ni ha utvärdering på det?


Burt´s Bees produkter

Låter inte det helt otroligt? Någon som har testat?



♥Länk: iloveburt.se, historien bakom på Improveme,

Kommentarer

Postat av: » j є и и ı ƒ є я ♡

Publicerad 2011-03-10 09:08:22

SVAR jaa jag älskade den verkligen så vart skitledsen när dom tog bort den :''(

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-10 11:40:41

Ah! Jag läste om det i "No More Dirty Looks", så det ska bli spännande att testa det! Vet du var de kommer att sälja det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild