Kropp och själ

leslita.blogg.se

Veckans träning

Publicerad 2011-01-18 10:56:46 i Dans & Annat,


Förra veckan blev det mycket träning, mest var det för att det var så många prova på pass hela veckan :)

Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Open pole 2 timmar (egen träning för poledance )
Torsdag: Dancehall 3 ½ timmar
Fredag
Lördag: Samba 1 timma
Söndag: Samba 1 timma

Missade tyvärr mitt ordinarie Poledance pass som brukar vara på torsdag kväll, men så fick jag gå på fredag om jag ville men det orkade jag inte. Hade träningsvärk. I fortsättningen kommer jag att träna tre dagar i veckan har jag bestämt. Det blir nog rolligt :)


Samba de Souza
Det här är förresten Samba de souzas färger rött och gult. Foto av Marie Nilsson. Aug 2010.

Hur går det med din träning? Testat något nytt på sistonde? Nya mål för 2011?

Kommentarer

Postat av: Adine

Publicerad 2011-01-18 14:27:43

Träning 3 gånger i veckan låter toppen! Själv har jag varit rätt dålig på att träna de senaste 2 åren, men sedan jag flyttade har jag promenerat väldigt mycket (ca 1 h om dagen) och nytt för i år är att jag kör 100 situp's om dagen :D

Svar: Ja, precis.. Men jag tror att vi ska välja ämnen snart inför höst, så det börjar dra ihop sig :P



Tack!

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-01-18 16:33:09

Ja men precis! :) Men jag borde ju ha det i generna eftersom att både mamma, pappa, farmor o farfar hållt på med sånt här ;)



Jag har pratat lite till o betalt får ja! Jag som missförstod :) !



Kram!

Postat av: Pärre

Publicerad 2012-01-23 01:01:53

Vem e karneval blondinen? Sååå fin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild