Kropp och själ

leslita.blogg.se

Battle of the Pole 2011

Publicerad 2011-01-11 18:30:36 i Poledance,

Yey min kompis såg en plansch på stan och skickade ett sms med en hemsida. Vad är det undrade jag och gick in. Det visade sig att det är en poledance tävling i Stockholm i Januari! Kan det bli bättre? Jag ska inte vara med och tävla, bara så ni vet. Visst är jag duktig men inte såå duktig :) hehe

The battle of the pole 2011

Det kommer att vara tävling och uppvisningar som är roligt att se på under eftermiddagen- förkväll, det kommer tävlande från Sverige, Norge, Finland, Danmark och Ryssland.  Klockan 21.00 öppnar dansgolvet och baren och så blir det nightclub med DJ och lite mer performance och fashion show.

Det är den 22 januari och kostar mellan 150-200kr.

Någon som ska dit?

♥Länk: battleofthepole.com,

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-01-11 20:28:27

svar: haha kanske borde slänga upp lite fler av migsjälv då! och ja, rött skulle nog bli fett, fast då får längden stanna.

och ja, hångelbilden är awesome

kul att du läser igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild