Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance 2012

Publicerad 2011-12-29 10:30:00 i Poledance,

Mina mål för det nya poleåret som kommer!
Vighet (bröstrygg)
Cocon
Swan
Arabesque
Bryggor
Cheeststand (aldrig testat den)

Vighet (ben)
Split
Overspagat
Arabesque
Eagle


Styrka
Bli allmänt starkare i mage och överkropp

Trick
Kontrollerad Shoulder mount
Aysha
Swan
Jade
Bendy diva dive
Flips, drops
ev Handspring

poledance swan
En jätteful Swan som jag inte får till, detta får bli "före" bilden.

Det kan tyckas vara en lång lista, men mycket hör ihop och några saker är nästan avbockade. Vill finslipa så att det är perfekt innan jag säger att jag "kan" den. Sen är det lång tid. Vissa saker kommer jag sätta efter sommaren. Ett helt år är jättemycket, jag har tränat mindre än ett år, det var inte längesen jag rörde en stång för första gången. Så jag tror definitivt att detta är rimligt. Sen är det för att pusha mig själv och det gör inget om jag inte fixar nått mål.

Jag är fortfarande i THN och i dag ska jag till frisören. Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-12-30 17:37:22

Åh, du är så duktig! Jag beundrar verkligen din, vad kallar man det, framåtanda! Du verkar så otroligt ambitiös och mångsidig. Själv kämpar jag med att komma igång regelbundet med motionen. Förut var jag ett riktigt träningsfreak och jag skulle verkligen vilja hitta tillbaka till den lusten. Men, jag har kanske inte hittat "min" träningsform än :-)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-30 21:20:05

Tack! :D Ja, visst är det smart att tänka så? Jag tänkte läsa 30 böcker på ett år en gång, vilket gick segt. Varenda bok jag läste var så tråkig att jag slutade läsa den. Sen insåg jag att det var jag själv som bestämde och tänkte att det vore kul om jag läste 30 böcker, men att det inte var något måste. Då blev helt plötsligt varenda bok bra och det slutade med att jag läste 30 böcker, så jag är övertygad om att det funkar lika bra med dina poledace-mål. :D



Gott nytt år på dig också! :D



KRAM!

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-12-31 18:47:22

Det tycker jag, roligare om man är två som har samma mål :)



Du skulle gå rygg, eller hur? Jag bytte dag till måndagar ist f onsdagar då det var bättre för mig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild