Kropp och själ

leslita.blogg.se

Julstämning

Publicerad 2011-12-21 16:33:00 i Vardag och nöje,

Snart är det jul, kan inte fatta hur fort december månad har gått. Eller ja hela året. Tänka sig att jag bott i Stockholm i ett och ett halvt år. I dag har jag bara pluggat och städat lite här hemma. Ska packa sen, för imorgon åker jag till familjen i Trollhättan. Det ska bli så skönt. Trots att jag behöver plugga en hel del så får jag i alla fall komma bort lite. Och fira julafton. Jag älskar julen och snö och traditioner. Och det ska bli så gott med julbord.



Nu ska jag färga håret och sen äta lite grillad kyckling. Ni får ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-21 17:39:20

God jul min vän!!! Hoppas du får det finfint! Vi ses nästa år...!!



Kramar

Postat av: Clara

Publicerad 2011-12-25 16:05:18

Hoppas din jul var fin Lesly!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild