Kropp och själ

leslita.blogg.se

Midnattsloppet 2011 [video]

Publicerad 2011-08-18 12:15:52 i Dans & Annat,

Hej! jag kom på att jag har lite videos från scenframträdandet från midnattsloppet som Samba de souza var med på. Här kommer de. Första är Porta bandeira.



Andra videon är gruppkorreografi :) Jag ser koncentrerad ut och är väldigt trött efter att redan ha dansat i paraden i en timma. haha men det gick bra ändå, jag gjorde inte fel men jag kunde ha tagit ut rörelserna mer bara.



Tack till Camilla som spelade in. Lämna gärna en kommentar :)

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-08-18 14:56:53

Snyggt, det såg ju jättebra ut :) Du är så duktig :)



Ok, ses nästa vecka, jag kommer på ditt pass på tisdag för att ta igen :) Kanske OP på söndag?

Postat av: Stina

Publicerad 2011-08-18 17:01:44

Vad duktiga ni är. Jag skulle bra gärna vilja ha en sån där dräkt jag med ^^

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-18 18:38:13

sv: Tack :) Hoppas verkligen på detta. Det är som personlig assistent..

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-25 07:15:02

No problemo darling! :p

Postat av: Linda

Publicerad 2011-09-09 21:15:58

Hejsan, undrar om du eller dina kurskamrater uppträde på tjejmilen? När jag såg samba dräkter tänkte jag genast på dig o din blogg. Försökte se om jag såg dig men sprang för fort o snubblade nästan över mina egna fötter. Haha :D Annars då? går det bra med Pole träningen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild