Kropp och själ

leslita.blogg.se

Brazilian day

Publicerad 2010-09-02 17:19:38 i Dans & Annat,

Jag har länge försökt hitta en bra samba grupp att börja träna med och jag tror att jag har bestämt mig för "Maravilha do samba". Det verkade vara ett härligt gäng. Jag ska ringa upp gruppen och kolla läget. Hade varit riktigt roligt om jag fick vara med :) Jag har en kompis-kompis som dansar samba så jag fick hennes nummer. När jag ringde henne igår kväll visade det sig att hon inte tränar med någon specifikt grupp men ändå uppträder. Hon gav mig några tips på grupper att kolla upp. Sedan sa hon att jag kan hoppa in någon gång och vara med och showa med henne ifall det behövdes. Det tackade jag definitivt JA till så hon sparade mitt nr.
Maravilha do samba

På "Maravilha do sambas" hemsida har gruppen en "event lista" och där stod det att de skulle uppträda på Brazilian day i Stockholm på Kungsträdgården. Och dessutom är det den 5/9 som råkar vara min födelsedag. Så jag vet iaf vad jag vill göra den dagen. Måste bara lära känna någon som vill följa med. Haha :D

♥Länk: maravilha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild