Kropp och själ

leslita.blogg.se

Favoriterna

Publicerad 2010-11-14 13:39:31 i Mina tankar,

Vilken jätte rolig ide jag fick, att skriva en lista på favoritsaker. Hade varit jätte roligt om ni också fyllde i listan så kan vi lära känna varandra lite bättre :)



Favorit träningsform: Yoga, dans
Favorit rätt: Lasagne, potatisgratäng
Favorit film: Vicky, Christina Barcelona
Favorit serie/program: Greys Anatomy, Ghost whisperer, True blood, Doll house (serienörd)
Favorit bok: Paulo Colehos böcker, Vinden är min mor
Favorit musik/låt: R'nb, Soul,
Favorit tidning: Topp hälsa,
Favorit spaanläggning/hälsocenter: Selma city+
Favorit spa/ alternativ behandling: Hand&Fot kur, 
Favorit blogg: Circus em! m.m
Favorit färg: Violett, vinrött,
Favorit årstid: Ny våren (typ början på Mars)
Favorit djur: Papegoja, Elefant,
Favorit person/idol:  Gynning, Dashama (länkad + se bild),
Detta gör jag för att koppla av: Läser en tidning, promenerar, Mediterar, Yoga, Tittar på film med en kopp te.

Snälla fyll i listan ni med! Antingen i en kommentar eller ladda upp det på din blogg och länka dit :)

Förresten bor jag i Bandhagen nu. Mitt rum består av kartonger och stora plastsäckar. Så gissa vad jag har för mig resten av dagen, upp-packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild