Kropp och själ

leslita.blogg.se

Simning

Publicerad 2010-02-08 11:05:10 i Dans & Annat,



Jag har på senaste tiden hafft en sån otrolig lust att simma! Det är så skönt och avslappnande. Jag vill bara hoppa i en uppvärmd skön innomhus basäng. Dyka under ytan och simma som en sjöjungfru. Jag har alltid gillat att simma och brukade göra det ofta--tills jag flyttade till en stad där det inte finns ett badhus! Tycker ni om att simma, bada? Någon mer än mig som är sugen?





Jag får åka till Loka brunn och simma :) har varit där en gång och det var när vi hade examination med vattengymnastik som jag för övrigt är ledare/instruktör i. Försökte ladda upp ett videoklipp som spelades in. Men det var för stort. Vem vill jätte gärna se mig som vattengympainstruktör? lämnar en komentar så ska jag se om jag kan fixa det...

Kommentarer

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-02-08 17:54:15

Jag MED har velat gå iväg till badhuset flera gånger för att simma, synd att du inte i thn annars kunde vi ju gått tsm :)



Simma är så underbart skönt för kroppen med plus avslapnande för psyket.

Postat av: Daniela

Publicerad 2010-02-08 18:37:56

Ja, det är klart att det går! Du kan ju sätta fast slingor med clips, keratinvax eller liknande! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-08 20:47:51

Jaså men nätet är bra..själv har jag kollat på det på MTV..dock är det repris hela tiden så det är mindre kul!



Men simning...de är grymt bra för figuren :P!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild