Kropp och själ

leslita.blogg.se

Stöd WWF genom att bli fadder

Publicerad 2010-08-06 14:37:20 i Djur & Natur,

Hej hej! Just nu är jag i Trollhättan hos familjen igen. Min store brossa fyllde år den 4 så vi har ätit smörgåstårta och haft det trevligt. Vi har målat väggarna och renoverat lite och så har vi spelat pingis och gjort massa markrame. Jag ska ta kort och lägga in så ni får se. Imorgon ska vi till Göteborg på bio :) Idag blir det ett kort inlägg med ett tips.

Klicka på bilden så kommer du dit!
WWF
Östersjön, djungeln eller ett djur, vad skulle du ha valt? Om det ens är möjligt att välja. Jag hade nog valt isbjörn eller späckhuggarfadder.


♥Fler relevanta inlägg finns under kategorin: Naturen,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-06 17:15:59

Jag hade nog valt orangutang. Såg precis en dokumentär om dem på nån naturkanal. Kram! :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-08-06 20:15:25

sv: Vad äckligt ....



Jag har faktiskt varit pandasäljare i 2 eller 3 år nu :)

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-08-06 21:50:51

Svar på din kommentar på min blogg:

P g a att frukt och grönt plockas omogna så är näringen inte ens i närheten av vad det är när man plockar dem mogna!! Och inte smaken heller!!

Vad gäller djurtransporter så saknar jag ord!! Det är föör fruktansvärt!! Tack och lov att jag är vegetarian!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild