Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lila hushållspaketet med plåster

Publicerad 2010-04-06 06:37:32 i Alternativmedicin,

lila hushållspaketet plåster

Godmorgon, hur mår ni? Själv känner jag mig lite svullen i halsen :( hoppas att det går över. Dem senaste dagarna har jag haft ont i magen så det har gått över nu iaf. Idag har jag tenta, önska mig lycka till. När jag kom hem från Mallorca så märkte jag att jag fått ett paket, det är plåster emot 7 olika besvär
  1. Huvudvärk
  2. Muskelvärk
  3. Förstoppning
  4. Åksjuka och yrsel
  5. Förkylning
  6. Allergisymptom
  7. Förbättrar sömnen
Ska testa dessa och ge er lite feedback. Självklart är innehållet 100% naturellt och växtbaserat eftersom att detta är en blogg om huvudsakligen alternativ medicin, spa och hälsa.

Någon som har testat liknande plåster? Vad tror ni om effekterna?
Ni får ha en bra dag!

Länk: halsoplaster

Kommentarer

Postat av: MATILDA SIMONETTE ♥

Publicerad 2010-04-06 10:25:25

Sv:Precis!:D



aah jobbigt! Har också lite ont i halsen faktiskt.;/ Krya på dig!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-06 11:26:31

Detta var i stort en ny typ av plåster - vore skoj och höra hur de fungerar sen :) Allt jag skulle behöva nu är ett plåster mot förkylning :/

Postat av: sandra jonsson

Publicerad 2010-04-06 11:36:58

Oj, det här lät spännande du!! =) Måste berätta hur de funkar!! Hoppas allt är bra med dig tjejen. -Och hoppas att vi ses snart! Miss you (=

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-04-06 14:56:55

Sv; Sandra J.



Hej gumman! jag sakar också dig. Yes ska berätta allt hur det funkade, dem luktar iaf gott kan jag avslöja.

Hur mår du då? Kramas

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-04-06 15:29:12

Tack så mycket, säg gärna till när det är färdigt! =)

Postat av: Räven

Publicerad 2010-04-06 15:50:18

Svar: Hhahahaha vad roligt! :D Ska faktiskt på systemet imorgon ;) Jag mår bra, jo det känns helt okej! Mer omväxlande. Äter fortfarande inte pasta vilket känns väldigt bra eftersom det bara ger mig magproblem. :) Hur är det själv? Kram!

Postat av: Räven

Publicerad 2010-04-06 16:23:11

Svar: Oj vad tråkigt, men bra att ni var överens i alla fall. Alltid bäst så. kram!



Nja, tänkte bara ha lite fest här hemma med en kompis :) Trivs inte alls på krogen och hon är dessutom för ung för det. Tänkte bara köpa lite äppelvin och mysdricka, smakar som äppelpaj :)

Postat av: Räven

Publicerad 2010-04-06 16:59:49

Svar: Ah okej :/ Men vad bra att du mår bra iaf :)

Haha, ja prova! Varm & Kall heter det, blåröd tetra, galet gott ;) Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild