Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sugen på att träna!

Publicerad 2009-09-16 12:27:58 i Dans & Annat,

Jag är så sugen på att börja träna nu, har varit det ända sen jag bodde i gbg. (2 mån)
Sitter och läser lite fitness bloggar och jag får verkligen lust att använda kroppen fysisk. Man bli så slö fort.
Ända problemet är ju att det inte finns nått spännande här som jag verkligen skulle kunna gå in för.

Vad målet är vet ja inte heller vill nog ha allt.
* Välformade och lite större/mer muskler
* Bra kondis
* Bli vigare
* Sedan ska det ju vara kul! Rörelseglädje!

Snygging!

Steg ett: Försöker fortfarande få igång dansgruppen, de har inte hört av sig än angående lokal. Lyckas jag med det kommer motivationen gå upp drastiskt. Då uppfyller jag kondis, vighet och kul.

Steg två:
Träna på Gym vilket inte riktigt är min grej men jag har inte gett det en ärlig chans än, så fram med Anatomi/styrke tränings boken!

Steg tre: Sen vet ja inte om man ska gå på nått pass, men det är ännu tråkigare, Aerobics FY!, eller stepp, hoppa upp och ner på en bräda fattar inte poängen, eller spinna, cyckla utan att komma nånstans. Ne det märker jag redan nu att det kan vi floppa. Afrodance kommer inte finnas denna terminen heller. YOGA kan jag gå på en gång i veckan för balans, smidighet, kordination, styrka och vighet. Det hade varit nått! Sedan snackade Jennie om kickbox det kan vi testa!

Lopez and her booty!

Alltså Dans, gym och yoga! Räcker det? Eller är det kanske o ta i lite för att inte ha tränat på hela sommaren?

Kommentarer

Postat av: Adéle Siljemark- EN FOTOBLOGG

Publicerad 2009-09-16 13:18:52

Ja det är inte kul att vara sjuk!

Du får krya på dig du med! :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-16 16:13:48

sv.

Jo tackar! Ny design här!

Inte roligt att du är sjuk...:( destobättre att du börjat träna! Jag har också gjort ett väldigt seriöst försök att komma igång så vi får väl se hur det går med den biten:)

Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-16 16:33:31

Det blir nog det mesta men allra helst tränar jag yoga eller dans (i alla former)

Hoppas du kryar på dig snart!

Postat av: Vlado-cokolado

Publicerad 2009-09-18 02:57:09

Vilken jennifer lopass..hon ser ut som en cepero mas feoo...Chileno culo numero 1. Viva chileee.....

Postat av: Vlado-cokolado

Publicerad 2009-09-18 02:59:50

Kombinerar du 2 gånger/veckan dans o 3-4 gånger iveckan styrketräning o bra kostplanering som du kan jävligt bra, så kan jag garantera dig resultat...



Jag kör salsa nu 4-5 timmar i veckan här i Karlstad.

Onsdagar o fredag bokar jag dansstudio. Kolla in SALSA VÄRMLAND på facebook mer bilder där.

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-09-18 09:11:52

Hej Vladi, kul med kommentarer. Jo det verkar vara en bra plan du har kommit med förslag på, men jag har nog inte tid för träning 6 gånger i veckan. Det blir ganska många tillfällen. Men jag ska startat igång med nått iaf, promess. Sen får jag öka upp antalet när jag känner mig i bättre form :)



Jo jag är medlem i den gruppen på facebook, du bombade ju mig med inbjudan! Hahah. Ser roligt ut. Lycka till!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild