Kropp och själ

leslita.blogg.se

En stund för mig själv

Publicerad 2009-10-16 14:05:09 i Andlighet,

I helgen ska jag fylla på med energi rejält, bara för att jag känner för det... En stund för mig själv. Lite själv healing. Jag ska t.ex:

*Meditera
*Sitta med mina tarot kort och ställa lite frågor
*Läsa om spännande ämnen som paganism, ockultism, taoism, druidism, shamanism...
för att Refresh my memory eller kanske lär mig nått nytt.
*Skriva ner djupa tankar och rensa huvudet




Det var längesen jag läste horoskop, jag gjorde alltid det förr på Zodiaken.net. Ibland tror jag på det, ibland inte. Oftast stämmer det, ibland inte. Läser du ditt horoskop? Dagens horoskop:

"Även om du har en fasad som ger sken av att du är lugn och balanserad med allt under kontroll, har du dina problem precis som alla andra. Tyvärr finns möjligheten att du inte kommer att kunna lösa detta utan hjälp. Försök med att anfötro ditt problem till en god och lojal vän." -Horoskop för Jungfru Fredagen den 16 Oktober 2009-

Kommentarer

Postat av: Elin - Design&Makeup

Publicerad 2009-10-16 15:16:49

sv: Ja verkligen tur hade barnet.



Tack så mycket :)

Postat av: Terese

Publicerad 2009-10-16 17:12:05

Sv; åå tack :)

ja, gör det! tar bara någon minut om man inte är så noga :p hah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild