Kropp och själ

leslita.blogg.se

Om Bloggen

Publicerad 2009-10-12 11:00:00 i Om Leslita,

 
MÅL med denna bloggen
 
♥ Att dela med mig av min kunskap och att göra en så intressant och lärorik blogg som möjligt.
MÅL 1: Att leva hälsosamt på alla plan tycker jag är viktigt och vill att det ska nå ut. 
MÅL 2: Alternativ och komplementär medicin samt Traditionell Kinesisk Medicin och SPA är behandlingsmetoder som jag tycker är bättre än att ta piller och att boka in operationer när sjukdommen redan gjort för stor skada, så jag vill inspirera er till att acceptera dessa former och kanske testa det någon dag.
MÅL 3: Magi och spådomskonst är inte något "hokuspokus"! Öppna erat tredje öga och sluta vara skeptiska.
 
 
Bilderna som publiceras (fr. 2010 i arkiven) är tagna med en Canon PowerShot SX200 IS. 





Hoppas att ni gillar min blogg! Prenumerera gärna via bloggloving. bloglovin
Glöm inte att lämna en komentar så att jag kan se din blogg också!
Kontakt: [email protected]

Om

Min profilbild