Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cirkus träningsform

Publicerad 2009-04-12 18:57:17 i Dans & Annat,

Reebok har tillsammans med Cirque du Soleil tagit fram träningsformen JUKARI Fit to Fly.

Det ser jätte roligt ut! circus träning. Och jag ska berätta en hemlighet för er. Jag har alltid DRÖMT om att bli cirkus artist. Att göra fina akrobatiska konster och dansa på scenen. Träna hela dagarna. Bo i en husvagn och bara resa runt över allt. Där cirkus folket är min familj. Och massa söta djur. Och en papegoja som kan cyckla och åka sparkcykel och prata. Och jag ska vara minst lika duktig och röra mig vackert graciöst när jag uppträder.   



Nåja nu drömmer jag för mycket... Men denna träningsform är nog det närmaste jag kan komma.
Får vänta tills det kommer till Sverige först bara. =)


Läs mer på Junkaris Blogg
Se korta video snuttar här på reeboks sida.  *klick*

Kommentarer

Postat av: Najnaah

Publicerad 2009-04-12 19:33:48

Åh, vad spännande:D Låter som en bra träning tycker jag^^

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-04-12 19:49:54

Hej, du tittade in på min blogg för ett tag sedan och bad min lämna en kommentar när jag hade lagt ut New York bilder. Nu har jag lagt ut lite bilder! Kram

Postat av: Karin

Publicerad 2009-04-12 19:54:11

Hej! Tycker du att bilden som finns i mitt senaste inlägg (det heter "Färg eller svartvit?") är finare i färg eller svartvit? Kommentera gärna vad du tycker så att jag får veta!:)

Postat av: Marica Rödebäck

Publicerad 2009-04-12 19:54:31

Jag vet ju vart jag skall gå om jag har svårt att komma på film att kika på =)



Tack detsamma!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-12 19:57:32

ha en trevlig kväll ;D

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-12 22:42:28

sv: Ja, det var helt på det vänskapliga planet :)



mvh

Postat av: circus em

Publicerad 2009-04-12 23:20:18

jag ska verkligen försöka få till fler texter, vissa är ju lite privata, men en del kan nog omarbetas till offentlighe :)



kärlek

Postat av: Najnaah

Publicerad 2009-04-13 20:48:45

Tack så mycket:) Nja jag hoppar hopprep och när vädret tillåter så springer jag:) Jag gymmade förr men jag har ingen budget för det just nu:/

Postat av: Matilda Östman

Publicerad 2009-04-14 20:24:46

Oh vad roligt! :D Behöver verkligen nya träningskläder! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild