Kropp och själ

leslita.blogg.se

Én magisk kväll

Publicerad 2008-11-23 22:25:58 i Andlighet,

Igår blev jag spådd i tarot kort. Vi satt där med ljus och apelsiner med nejlikor på bordet. Det doftade Jul!
Jag hade lite frågor som jag ställde, vissa svar var väntade och andra var inte lika uppmuntrande att höra.
Men det kändes ändå bra att veta. Och vad hon än sa så kan det ändras. 
Tarot

Jag spådde även henne med min pendel. Hon var jätte glad över svaren och imponerad över att det fungerade. 
Hon berättade att hon hade köppt en pendel men att hon inte kunde hantera den.
Några av mina frågor var följande: (men jag kan inte berätta svaren)   

  • Har jag valt rätt utbildning, är det här som jag vill hålla på med rätt för mig?
  • Kommer jag trivas om jag flyttar utomlands?
  • Är mitt sprirituella sinne något jag borde utveckla?
  • Är tarot kort något för mig?
  • och en kärleksfråga...
nu när jag sitter och skriver det här så kommer jag på massa nya frågor :O typiskt...

En av dem frågorna ja kom på nu va att jag skulle ha frågat om jag kommer få en långvarande  vänskap med någon som bor här i denna stad (tänker inte på någon speciell ifall det lät som det). Bara undrar om någon här är lik mig och kan skapa en fin relation  =) 

 
          Liknar den jag har

Ametist pendel.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-11-27 20:32:39

Lesly du måste spå mig igen jag hra lite frågor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild