Kropp och själ

leslita.blogg.se

En osynlig familjemedlem...

Publicerad 2007-09-02 01:23:13 i Citat,

Varför gör du så här mot oss? Jag finns här för dig, 
även om du väljer att inte dela med dig av dina känslor och tankar.
Jag är nyfiken. Vad har jag gjort mot dig?      



Jag vill inte att vi ska vara svarta syskonsjälar...inte längre, inte mer!
Allt blir värre och du tynar bort ifrån mitt liv.
Du lever i en annan värld. Jag är inte tillräckligt stark för att öppna den stora porten. Släpp in mig !

Men det är inte mitt val, det är du som stöter bort mig.
Vad vill du ha av oss? Varför pratar du inte med mig längre? 
Jag vet att någonting tynger dig...Jag vet att det är svårt att känna sig välkomen i den är familjen. Jag vet!
Det är ingen som märker att vi inte har någon gemenskap eller kärlek här.
Men det vi ser blir bara meningsfullt utifrån vad vi har känt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild