Kropp och själ

leslita.blogg.se

Eka Pada Rajakapotasana in Hanumanasana

Publicerad 2014-02-16 21:41:49 i Yoga och stretch,

Denna pose kallas Eka Pada Rajakapotasana in Hanumanasana inom Yogan. Det var ett av mina stretchmål som jag nu kan checka av :-D Så glad. Självklart kan den bli stabilare och mjukare men bara att jag kom in i posen är stort för mig. Jag sjönk in i en spagat först och sedan tog jag ta i bakre foten och vred runt axeln. Det kommer en video snat på hur jag gjorde för att komma in i den. 

--> Leslita <-- 

Lämna gärna en kommentar 

♥Relaterade inlägg om du vill läsa mer:
Stretching goals, målbilder 
Video hur långt jag kommit och har kvar.

Kommentarer

Postat av: Qbrium

Publicerad 2014-02-17 11:44:19

Jäklar vad vig du är! Kollade igenom mig bloglovin-flöde och höjde genast på ögonbrynen när jag såg din rubrik - jag var nämligen helt övertygad om att det var något på FINSKA. Haha!

Svar: Haha ja det är indiska, tyckte det va ett så långt och roligt namn. Tack för din kommentar, jag blev glad när jag klarade den posen :)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild