Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail shapes

Publicerad 2013-05-06 08:19:00 i Nail Art Design,




Färgen är ännu mer chockrosa i verkligheten. Men det som jag tycker är roligast med denna veckans nail art design är den nya formen som jag har filat på. Det är en mycket rundare form, oval rättare sagt. Min kompis-kompis hade varit på salong och fixat sina naglar, hon hade formen som heter Mountain peak som är nummer 2 på bilden här nedanför. Jag tyckte att det var jättecoolt på henne men jag skulle vilja ha nummer 1 på mina naglar. De är dock för korta för att det ska fungera så just nu är det mest lik nummer 6, tills att de har vuxit sig längre. 


Bilden är länkad

Så här var de innan, så här växer mina naglar naturligt. Som en 3:a. Oftast filar jag kanterna lite så att naglarna blir som en 5. Villket är min absolut vanligaste form. 



Vilken form tycker du är finast på dina naglar? Vad tror ni om min nya form?



P.s
lägg märke till att jag har ändrat lite bland mina kategorier. Jag har skapat en egen kategori för enbart Luftakrobatik och så har jag samlat alla träningformer under huvudrubriken som heter just TRÄNING: Hoppas att ni tycker att det blev bättre och enklare att hitta såhär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild