Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail stamp och klistermärken

Publicerad 2013-04-08 22:01:53 i Nail Art Design,

Jag har nu fått mitt paket med nagelgrejer. Ska bli jätteroligt att testa. Jag beställde en nail stamp som alltså är en stämpel som man stämplar mönster med på naglarna. Har sett det på youtube och det verkar jätte coolt. Sedan beställde jag massvis med små klistermärken som fastnar med nagellacket. 
 
Stamp & Scraper


Kanske lite svårt att se men den längst upp till vänster är olika frukter och bär, bredvid till höger är det vanliga rhinestones i olika färger i en ganska stor storlek. Under till vänster lite olika mönster mest löv och den sista längst ner till höger är olika små blommor i olika färger. I mitten är det vanliga rhinestones i vitt/silvrigt, liten storlek. Återkommer med bilder när jag har testat nail stamp och klistermärkena. 


För övrigt är jag hemma i Stockholm nu, jag kom igår (därför jag inte bloggade eftersom att jag reste i 6,5 h). I dag var jag på poledance träning som gick riktigt bra, kännde mig stark. Kommer en video imorgon på ett roligt trick. 

Ni får hade så bra! // Leslita

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild