Kropp och själ

leslita.blogg.se

Frilansjournalist Javisst

Publicerad 2012-11-08 11:25:59 i Vardag och nöje,

 
 
 
Jag ska bli frilansjournalist! Har kollat upp allt jag behöver veta för att kunna fakturera och jobba som frilansjournalist. Finns två alternativ, jag ska nog vänta med att starta eget. Men i stort sett innebär frilansjournalist att jag säljer artiklar till olika tidningar. Det kommer att ta några månader innan jag får sålt tillräckligt måna artiklar och har ett kontaktnät för att kunna jobba som enbart frilansare. Eftersom att jag studerar på heltid så tänkte jag att det var en bra ide att börja lite nu så har jag några kontakter och lite erfarenhet när jag ska ut i vida världen. Det här ska bli så kul att få skriva artiklar igen. Jag har läst Biologi för länge nu. Nu är jag laddad för journalistjobb!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kristoffer Fakturering

Publicerad 2012-11-09 10:45:12

Klockrent att passa på medan man pluggar!

Svar: Ja det tänkte jag med. Vilken bra hemsida, tack ska kolla in den.
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild