Kropp och själ

leslita.blogg.se

Angående Pole art [video superman]

Publicerad 2011-10-02 19:54:03 i Poledance,

Hej på er! Jag har fått tiden för återbesöket på sjukhuset. Alltså när jag blir av med gipset. Det är den 31oktober. De ljög för mig. De sa om 4 veckor men ändå är återbesöket om 6 veckor!! Vilket betyder att jag har ett stort problem.

Pole art är den 23 om 20dagar. Visst hade jag redan uteslutit workshopen med Oona Kiväla (se videon under i denna kategorin). Och missar även workshopen med Anastasia Skukhtorova.  Men nu vet jag inte ens om jag kommer kunna åka på Pole art överhuvudtaget eftersom att man inte får flyga med gips. Foten och benet kan svullna upp och göra ont eller så kan gipset spricka. Och desutom är det ju jätte krångligt att åka utomlands med gips och kryckor.

Och allt är ju redan bokat så jag måste fundera hur jag ska göra. Vill ju inte missa poleart men om jag måste så vill jag inte förlora pengara. Kan skicka sjukintyg och få tillbaka kostnaden?

Ska ringa sjukhuset på måndag och så får jag se hur jag gör. Omboka tiden är nog inte så smart för om de har bedömt att jag ska ha gips så länge så är hälsan viktigast. Att jag blir frisk så jag kan dansa snart igen.


Jag satt och kollade på gamla klipp på mig, hahah vad roligt det är att se. Kommer ihåg denna dagen när jag första gången testade och klarade att göra superman! Och det var från scorpion och med hjälp av Clara som hade bra tålamod, hehe Tack. Jag har sparat orginal ljudet för att vårt mellansnack var så roligt.




Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-10-03 10:21:47

Såklart du ska åka! Det är bara en timmes flygtid så benen hinner inte svullna upp under den tiden.

Men det är nog bäst att kontakta flygbolaget innan så du vet hur du ska göra med kryckorna...

Postat av: zenia

Publicerad 2011-10-03 17:35:57

Lesly det är inte ens en timme utan 50 min!!! Ring expedia och kolla. Jag återkommer med bokningsnummer via sms!!! Tappa inte hoppet, du måste följa med och kolla på Pole art annars kommer du att ångra dig! Pole art är anledningen till att jag tränar som jag gör och hela tiden siktar mot att bli starkare, vigare och bättre!!!!



Sköt om dig gumman!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-04 13:44:18

Jag blir alldeles glad när jag ser dig och din glädje!! Du är verkligen duktig!!

Hoppas allt ordnar sig med resan, och hoppas allt läker som det ska så du kan dansa snart igen!! :D

Kram påre'!!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-04 21:39:50

Åh herregud!

Shit vad duktig du är!! Grymt!! Kram

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-10-05 12:52:47

Yay! PoleArt! :) Vi ska hjälpa dig med allt så du behöver inte oroa dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild