Kropp och själ

leslita.blogg.se

Statistjobb

Publicerad 2011-03-13 10:06:00 i Modell & Statistjobb,

Jag ska på bröllop på i morgon! Vet inte vem som ska gifta sig däremot haha, nej det är en filminspelning. Jag har fått ett statistjobb och ska spela en ur släkten till brudgummen som alltså är Chilenare. Jag kommer att mingla med folk på fest (inspelningen) som håller på till kl 01:30. Ska kunna dansa till latinamerikansk musik så jag får repetera lite salsa m.m i dag. Få betalt för att festa lite ;) Får tyvärr inte avslöja mer men de kommer att bli så roligt!

Bröllop 2009
Min storebror Gogo till vänster. Detta var senaste gången jag var på bröllop, sommaren 2009.


Beslutsångest vilken klänning jag ska ha på mig, kan man ha svart eller cerise ? Har inte så många fina kläningar som är diskreta.


♥Länk: Mitt statist CV,

Kommentarer

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-03-13 10:56:56

Vilket kul jobb! Få betalt för att festa är väl inte ¨så dumt! Himla snygg klänning du har på dig på bilden. Svart är väl inte lämpligt på bröllop har jag hört. Ha det så kul, ser fram emot att höra hur det gick!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild