Kropp och själ

leslita.blogg.se

Det här får mig att gråta - dag 24

Publicerad 2011-02-07 09:00:00 i Mina tankar,

Jag är en känslig person som gråter för minsta lilla. Gråter av romatiska, fina filmer, sorgliga scener och det är en av andledningarna till att jag inte gillar romantik och djup drama allt för ofta. För att jag bara sitter och gråter halva filmen.

En lite annurlunda situation som jag kan gråta vid är när jag är arg. När jag är riktigt arg kan jag gråta utav frustration. Speciellt när jg inte får ut min ilska eller när den ignoneras.

Jag gråter även när jag känner mig hjälplös, ensam och otillräcklig.



Ibland gråter jag utan anledning, det är bara något som jag inte kan styra över . Jag tänker på något som kan utlösa det eller så är det helt omotiverat. Tror att det är min kropp som säger till att nu behöver den rensa ut känslor. (typ hormoner kanske)

Jag har gråtit alldeles för mycket och för ofta. Jag har många gånger önskat att jag aldrig mer kunde gråta. Att det blev något fel i mina tårkanaler så att det inte längre gick ....Men det är bra att gråta. Vi behöver det. Det är inget skamfullt med det. Våga släppa ut tårarna....

♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid, Dag 5 - Kärlek, Dag 7 - Vänskap, Dag 8 - Ett ögonblick, Dag 9 - Min tro, Dag 11 - Mina syskon, Dag 15 - Mina drömmar, Dag 16 - Min favo födelsedag & Dag 17 - Detta ångrar jag, Det här upprör mig - dag 22, Det här får mig att må bättre - Dag 23,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild