Kropp och själ

leslita.blogg.se

Träning och dans

Publicerad 2010-09-05 12:11:58 i Dans & Annat,

I dag fyller jag 22 år. Grattis till mig! :D I dag händer det mycket i Stockholm också. Det är tjejmilen. Jag har kollat lite på i nyhetsmorgon. Direktsänt var det, journalisten intervjuade bl.a. Carolina Gynning och Mia Törnblom. Det såg ut att vara riktigt härlig stämning där och det är fint väder i dag också!

Dans feber Dansfeber

I dag är det även dansuppvisningar. Alla samba grupperna i Sthlm ska vara med.
Viva Brasil, Unidos do samba och Samba de souza. Det hade jag tänkt åka och kolla på det i Kungsträdgården.
Ska kolla upp när det börjar efter att jag kollat klart på Dansfeber (reprisen) som jag missade i går :)

♥Se klippet här: Dansfeber,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-09-05 23:07:56

GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas du haft en !! KRAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild