Kropp och själ

leslita.blogg.se

Flyta bort i tankarna

Publicerad 2010-09-20 23:25:17 i Dans & Annat,

Jag har en sån lust att simma! Eller mer bara kravlöst bada i en innomhusbassäng.
Kanske simma några längder. Det är så skönt att ligga i vattnet och flyta runt. Viktlös.
Känner mig väldigt hemma i vattnet. Kanske var jag en fisk i förra livet, en delfin :)

Bada bland rosor
Jag får alltid lust att bada när hösten och vintern kommer.

Känner ni likadant? Gillar ni att bada/simma? Och *
Maria* vill du åka och bada med mig?

♥Relevanta inlägg inom ämnet: Simning, Historiska spatraditioner,

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-09-21 21:11:53

Ja det är såå skönt och jag är bra på att flyta oxå. Jag å en vän går å simmar varje vecka:) behaglig träning.. ha en bra dag kram

Ps. mä Du var inte en fisk i förra livet du var en "människa".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild