Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sandhamn Seglarhotell

Publicerad 2010-10-23 00:20:18 i Spa & Massage,

I helgen ska jag jobba som SPA terapeut på Sandhamns Seglarhotell. Jag kommer att åka bår ut till Stockholms skärgårdar och så övernattar jag där och kommer hem på söndag kväll. Det blir som en liten utflykt :)

Sandhamn seglarhotell

En enkel bild på behandlingsutbudet direkt kopierat från hemsidan. Ni får hade så jätte bra och ha överseende med att jag inte kommer kunna uppdatera under helgen.

Rösta gärna på inlägget lite längre ner om vilken kategori som är bäst så kommer jag att skriva något roligt om ämnet som är mest populärt.

♥Länk: http://www.sandhamn.com

Kommentarer

Postat av: Lilitha

Publicerad 2010-10-23 16:16:38

vilken företagsam liten dam du är. Jag är imponerad... I kväll är det fullmåne, så ha en riktigt magisk och mysig lördaskväll. Kram Lilitha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild