Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mot träningen! Lektion 3

Publicerad 2010-10-07 17:25:15 i Poledance,

Mot träningen! Poledance är så himla kul :D Super taggad. Föresten fick jag en fråga om man inte får massa blåmärken av stången. Nej da svarar jag som undrar var hon hört det? Men förlåt jag insåg inte att jag ljög för jag har visst fått ett blåmärke på låret :-( Men det gör inget, det är det värt och jag kommer att blir duktigare sedan.

Poledance

Foto: http://poledance.se/ (Det är hon på bilden som driver stället)


I kväll är det också fest för alla journalistik studenter så det ska bli spännande att träffa dem från de andra årskurserna som har gått på skolan i några år :)

Ni får hade så bra!


♥Relaterade inlägg: Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-10-07 21:36:38

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild