Kropp och själ

leslita.blogg.se

I det sista regnet

Publicerad 2010-11-08 18:07:42 i Sett,läst,hört,

För ett tag sedan fick jag hemskickad en bok som heter "I det sista regnet". Jag har bara läst några kapitel men vad jag kan säga redan nu är att den är väldigt mysig. Den utspeglar sig i Indien och man får fram vackra bilder av den detaljerade texten. Varje mening är genomtänkt in i det minsta och man accosieras till platser och träffar människor mentalt. Det är en handling som är både avslappnad och spännande. Perfekt kombination.

I det sista regnet

"I det sista regnet" av: -Janesh Vaidya-


Det jag gillar mest med boken är att de pratar om häxdoktorer, ayurveda, traditionella kulturer och mystik. En bok att rekomendera om man vill dagdrömma.

Vilken bok läser du just nu?

♥Länk: Adlibris,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild