Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från mässan [del 1]

Publicerad 2010-11-01 11:16:26 i Hälsonytt,

Harmoni expo mässa 1
Trumresan är en tradition som Indianerna använder sig av

Harmoni expo mässa 2010
Det fanns ett tält där man kunde få göra en trumresa.

Harmoni expo mässa 2010

Harmoni expo mässa 2010
I Indien finns andra traditioner, såsom meditation och att tillbe gudar och guddinor.
Dessa guda statyer sas ge insikt.

Harmoni expo mässan 2010
Aura soma har jag bloggat om förut, använd sökrutan så hittar ni enklare.

Harmoni expo mässan 2010
Massage fanns lite överallt på mässan.

Vilken kultur intresserar dig mest?

♥Relaterade inlägg: Harmoni expo mässan,

P.s
Ni som skickar mejl till mig via kontaktformuläret glöm inte skiva med era mejl adresser annars kan jag inte svara på era frågor. Ni som vet av att ni glömt det (tänker på 2 personer), snälla skicka igen :)

Kommentarer

Postat av: fröken kök

Publicerad 2010-11-01 16:57:42

ohhhhhh den mässan skulle jag velat gå på..lovely

Postat av: hanna

Publicerad 2010-11-01 19:28:01

Svar: tack, va kul att du gillar han! :) Himla mysig blogg du hade!



Ha en härlig kväll!!

Postat av: cilla

Publicerad 2010-11-01 21:57:10

oh va länge sedan, har haft mycket på fel sida om vägen i livet men det börjar bli bättre. inne hos dig är det alltid så fint och harmoniskt. ha det så gott...jag gillar naturfolk..kramisar

Postat av: victoria

Publicerad 2010-11-02 10:38:57

Hej, allt är bara bra med! Hur är allt med dig? Det går jätte bra i skolan, trivs som fisken i vattnet :) Hur går det för dig? Jag skulle jätte gärna vilja köpa boken Essentials of Exercise Physiology av dig! :)

Postat av: Joline

Publicerad 2010-11-02 10:44:56

Halloj =) Skolan går jättebra, lite trögt nu innan man kommer igår med allt det roliga bara, men detta är oxå superintresant =) Är allt bra med dig? Jag har redan Essentials of Exercise Physiology förresten. Jag kallar den träningsbibeln ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild